Priprema za izvođenje nastave - Koje vode razlikujemo u naselju i okolini
Основна школа:
Наставник:
Разред и одељење: други
Наставни предмет: свет око нас
Наставна целина: Ми и наше окружење
Наставна тема: Насеље и околина
Број и тип часа: 5, обрада
Наставна јединица: КОЈЕ ВОДЕ
РАЗЛИКУЈЕМО У НАСЕЉУ
И
ОКОЛИНИ
Циљ и задаци:
·
развијање основних
појмова о непосредном природном и друштвеном окружењу и њихово повезивање,
·
развијање одговорног односа према себи, другима и
окружењу,
·
развијање
радозналости, интересовања и способности за активно упознавање друштвеног
окружења.
Стандарди постигнућа: 1ПД.1.6.1 ;
1ПД.2.6.1.
|
Сценарио/ток часа
1. Активирање знања ученика
Питамо ученике шта су још уочили да постоји у насељу и његовој околини када смо га
обилазили. Запишемо на табли одговор Воде.
2. Разликовање текућих и стајаћих вода
Испод наслова Воде на табли закачимо слике потока, реке, баре,
језера. По један ученик испод сваке слике линијом приказује да ли вода тече
или не тече. Закључимо да воде потока и реке теку, а баре и језера не теку.
Именујемо поток и реку као текуће воде, а бару и језеро као стајаће воде. На
одељењском плакату испод наслова Воде напишемо
називе текуће и стајаће воде.
Користећи цртеж и слике у
уџбенику уочимо којом бојом приказујемо воде. Један ученик разврстава слике
са табле на одговарајуће место плаката.
Поред сваке слике вода на
плакату, користећи картографску боју и облик, нацртамо њен графички приказ.
3. Завршна активност
Обавестимо ученике да ћемо
следећи час одржати ван учионице да би сазнали које воде постоје у околини
насеља у којем живимо.
|
|||
Активности
ученика
|
Методе и облици рада
|
Наставна
средства
|
Продукти
|
|
Посматрање
Описивање
Процењивање
Цртање
Именовање
Практиковање
|
Монолошка
Дијалошка
Демонстративна
Илустративна
Текстуална
Фронтални
Индивидуални
|
Уџбеник
Слике текућих и стајаћих вода
|
Цртежи
Одељењски плакат
|
ok
ОдговориИзбришиSuper!
ОдговориИзбришиМало ћирилице!
ОдговориИзбриши